دلنوشته.......

ℒℴνℯمنوعشقمℒℴνℯ

چه قدسخته منطقی فکر کنی وقتی احساست داره خفت می کنه

دلنوشته.......

روی زمین بودمو داشتم یه تیکه هایی رو از رو زمین

جمع می کردم ...

بهم گفت : کمک می خوای؟

گفتم : نه

گفت: خسته میشی خب بذار کمکت کنم

گفتم : نه ، خودم جمع می کنم

گفت : حالا تیکه های چی هست ؟

بدجوری شکسته مشخص نیست چیه ؟

نگاه معنی داری کردم و گفتم : قلبم ..


این تیکه های قلب منه که شکسته . خودم باید جمعش کنم !

بعدش گفتم : می دونی چیه رفیق، آدما این دوره زمونه دل داری

بلد نیستن، وقتی می خوای یه دل پاک

و بی ریا رو به دستشون بسپری هنوز تو دستشون نگرفته

میندازنش زمین و می شکوننش ...

میخوام تیکه هاش رو بسپرم به دست صاحب اصلیش الله

اون دل داری خوب بلده و فقط از اون کمک می خوام

میخوام بدم بهش بلکه این قلب شکسته خوب شه

آخه می دونی خودش گفته قلبهای شکسته رو خیلی دوست داره

اینو گفتم و تیکه های شکسته رو جمع کردم و یواش یواش ازش دور شدم...

و من توی این فکر که چرا ما آدما دل داری بلد نیستیم

دنبالم اومدو... ...

به هم گفت: چرا دلت رو می سپری دست هر کسی ؟!!!

انگاری فهمید که تو دلم چی می گذره ...

برگشتم و گفتم : رفیق ، دلم رو به دست هر کسی نسپردم...

او برای من هر کسی نبود من برای او هر کسی بودم !!!

اینوگفتم و این بار رفتم سمت دریا ...

روبه رویش ایستادم . آن لحظه بود که یادم به صاحب اصلی قلب شکسته ام افتاد

خودم را به اوسپردم وبا او

چنین گفتم :

خدایا جز تو پناه و یاوری ندارم تنهای تنهام



نظرات شما عزیزان:

بچه بد
ساعت19:25---5 خرداد 1392
در این شب پر از سکوت ، واژه ها یاری ام نمیکنند ، کاش تو بودی تا سکوتی مرگبار

بر لحظاتم سایه نمی افکند ، کاش تو بودی تا در دریای مهربانیت غرق میشدم

تو زیباترین ترانه ام هستی . . .


محمد
ساعت19:24---5 خرداد 1392
سلام دوست خوب من وبلاگ زيبا و مطالبش هم جالبه خوشحال ميشم به وب منم سر بزني منتظرتم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در یک شنبه 5 خرداد 1392برچسب:, ساعت 18:58 توسط Ali✘❤kimia |